2009年11月2日星期一

[市集後記] - 特別嗚謝





先感謝各參與手作市集的單位, 她們都給我留下了美好的回憶。

感謝 arsa 給我的歡笑聲, 真期待下一次的合作。

感謝老板娘的精心安排, 讓我遇到 arsa 。

感謝老遠跑來 Cyberport 支持的朋友們。

感謝將 Cherry Fair 布包帶回家的朋友仔, 請好好照顧我家的孩子。

感謝我的臨時 sale 姐姐, 雖然未知高姓大名,
但還是要多謝你對客人的熱情招待。

感謝買了草菇 + 橙色波點布的媚。

感謝 250 行的團長大頭蔡、太太 May 和那個報紙永不離身的四眼仔,
謝謝你們花了六十個大洋入場支持。

感謝捱完通宵還特意到來的馬先生和老朋友 Fon。

最後, 感謝我家肥仔,
要你在鋪滿花布的飯枱旁邊, 捱了多天外賣獅子頭菜飯。
沒有你默默的支持, 我想 .... 我還是任性不起。




3 則留言:

  1. 嘩哈哈哈, 咁你快啲請肥仔食餐勁~
    TO肥仔, 我幫你清左你屋企咁多雜物, 你都要請返我食飯!

    回覆刪除
  2. 肥仔邊會咁蝕抵吖~
    肥仔即晚已經捉咗我去請佢食餐勁, 而佢所指嘅 "食餐勁" 竟然係 "屋 企 附 近 間 花 園 餐 廳 )))))", 上到去仲要好開心咁揀咗個望街嘅窗口位坐, 死未?! 你話啲咁好笑嘅 bf 响邊樹搵吖~

    另, 肥仔回覆如下:
    請你食飯?! hahahaha~ 計埋程車, 你仲爭我一餐 wor~

    回覆刪除