2009年11月9日星期一

[速報] 和富 $10 Plaza


↑ 正門的 x'mas counter
貨品款式比北角店還要多

---------------------------------------------------------

剛到舊有的北角十蚊店逛了一圈,
可惜走勻全店, 沒有想要的大號紙箱,
正想返家吃飯之際,
發現收銀台放了一疊 "New Shop 和富店" 的宣傳單張。

"New Shop 和富店" ?!

正是我家樓下,
hahaha~ 真是天助我也!!

雖然新的和富店只有北角店的 1/3 面積,
陳列架亦沒有像北角店排列得長長方方。

但勝在新開張, 而且位處地庫,
沒幾個人知道她的存在, 還未被 fans 們倒亂,
所以每樣貨品都排得整整齊齊,
某些貨品種類比北角店還要多,
可是由於面積較小,
每款貨品只有數件存貨, 真的是有買趁手。

另外, 請留意店內的四眼理貨哥哥仔,
夠主動、禮貌一流、招呼周到,
簡直一流, hahaha~


因為新開張,
禮物袋貨量充足, 排得整整齊齊。


紙盒款式雖然比其他分店少,
但 size 卻齊全好多。



針黹部的貨品也排得滿滿,
感覺有點像台灣的大創。




p.s. 相片皆出自 iphone 相機, 故此質素一般。


2 則留言:

  1. 對呀...我都好鐘意去10蚊店架...^^

    回覆刪除
  2. hahahah~ 男友/老公至討厭另一半去嘅地方, 十蚊店一定排頭三位~

    逛過十蚊店的人就好似中咗魔法咁, 成日都會藉詞巡視業務, 閒來無事都可以買到一袋二袋~ 我同我同事就試過連行四間十蚊店~ 超癲~

    依家樓下開多咗間, "十蚊病"更加有惡化的趨勢。我家肥仔一見到我行去十蚊店嘅方向, 就開始黑面嘞~ hahahah~

    回覆刪除